Yıldız Yurt Ünye Kız Yurdu

0 yorum

Yıldız Yurt Ünye Kız Yurdu

Ünye kız yurtları arasında en seçkin yurtlardan biri olan Yıldız yurt, öğrencilere dört dörtlük bir hizmet sunmaktadır. Tek kişilik, iki kişilik ve üç kişilik odaları bulunan yurtta ortak kullanım alanları da oldukça özenle ve eksiksiz hazırlamıştır. Deniz manzaralı odalarıyla dikkat çeken yıldız yurt en çok tercih edilen Ünye kız yurdudur.


                Ortak kullanım alanlarında öğrencilerin tüm ihtiyaçları bulunmaktadır. Çamaşır makinası, çamaşır kurutmak makinası, tüplü ocak, fırın gibi ihtiyaçlar için öğrencilerden ek ücret alınmamaktadır. Böylece samimi ilişkilerle öğrenciler kimseye yabancılık çekmemektedir. Odaların her birinde oldukça hızlı ve sınırsız internet bağlantılarının yanında televizyonlar ve uydu bağlantıları da bulunmaktadır. İİBF’ye yürüme mesafesinde bulunan Yıldız yurt oldukça tercih edilmektedir. Bu sayede birçok öğrenciye barınma hizmeti sunmaktadır. Yemekhane, etüt salonu, dinlenme salonu gibi hizmetlerle de eğitim, yeme-içme ve sosyal yaşam hizmeti de sunmaya çalışan yurtta öğrencilerin neredeyse bütün yaşam ihtiyaçları giderilmektedir. www.yildizyurt.com adresli sitemizden ayrıntılı bilgi alarak yer ayırtmak da mümkün olmaktadır.
Yıldız Yurt Ünye Kız Yurdu


Yalan söyleyen biriyle arkadaş falan olmam. Arkadaşım için saçımı kestim. Pardon. Reklam mı çekiyorsunuz? Bu ne kadar yazı ya? Söyle gitsin. Bu kadar yazmak zorunda mısın be herif? Başkan! Başkan! Başkan! Başkan! Çok çalışmaktan mefta olan başkan duydun mu hiç? Sessiz olun. Seul'den yeni bir öğrencimiz var. Şivesiyle dalga geçmeyin, iyi anlaşmaya çalışın. Kendini tanıtsana. Memnun oldom. Yıldız Yurt Ünye Kız Yurdu Gangnam Lisesi'nde beyzbol ve basketbol oynardım. Busan'da sanal bebek bakıyorum. İsmim Yıldız Yurt Ünye Kız Yurdu. Babam asker olduğundan Busan'a taşındık. Şimdilik her şey yabancı gelse de iyi anlaşacağımızı umuyorum. Şiven yabancı. Alışabileceğimi sanmıyorum. Başkan. Başkan. Buyrun. Yıldız Yurt Ünye Kız Yurdu okulu gezdir. Tamam. Şuraya otur. Ders pozisyonu alın. Başkanlık işleriyle çok meşgulüm o yüzden okulu sonra gezdiririm. Ne... Merhaba. Ben H.O.T'tan Hee Joon. İkinci albümümüz yarın çıkıyor. Yakında sahnelerde olacağız. Söz. Söz dedi, söz! Ne? Ne dedi? Hayranları için mesaj bıraktı. Gerçekten mi? İlk konserleri ne zamanmış? % Şarj programında. İlk önce sözlerini ezberleyeceğim. "Kurtla kuzu" ne havalı isim ama. Havalı. Siz barıştınız mı ya? Baksana Shi Won. Bunu sen mi gönderdin? Neyi? diyor. Sen değil misin? Ne beni be? Haydi gidelim. Görüşürüz. Burası fen laboratuvarı. Şurası da müzik odası. Şuraya gitmenden öğretmenler memnun olmaz. Şurası da öğretmenler odası. Dur bir, bir şey almam lazım. Dur orada, kıpırdama. Burası Yıldız Yurt Ünye Kız Yurdu farklı. Öğretmenler Odası Ne oldu? Ne yaptın? Ne? Hocayı diyorum! Süt döküldü. Süt mü? Allah! Çok pardon ya. Önemli değil. Kantine gidelim haydi. Çok havalı lan. Beklesene. Yarın Mini Mall'un önünde. Sabah 'te mesaj at bana. Yakalanırsak büyük sıkıntı çıkacak. Sorun olmaz mı? O saatte çıkabilir misin? Ben alayım istersen. Hayır. Bir hayran olarak gidip bizzat almak vazifem. Korkmuyorum artık. Beni uyandırmayı unutma. Tamam. Albümü niye ayırtmıyorsun ki? Ayırttım. E ne bu acele? Olabildiğince hızlı almak istiyorum. Geç kalırsan biter mi? Hayır, alınabilir. O zaman niye o kadar erken gidiyorsun? Hemen almak istiyorum dedim ya.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

©Tüm Hakları Yıldız Yurt'a Aittir 2013 ünye kız yurtları