Güveninizin Adresi Yıldız Yurt

0 yorum
Güveninizin Adresi Yıldız Yurt
Güveninizin Adresi Yıldız Yurt : Ünye'nin en kaliteli ve en güzel yurdu Olan Yıldız Yurt Hem Kalite hemde Fiyat Olarak Öğrencilerimizin Her Daim Yanında... Ünye’ye her yıl öğrenciler yerleşmekte ve eğitimlerini burada sürdürmektedir. Onlar için en önemli ihtiyaç ise barınma ihtiyacı olmaktadır.


Güvenli bir barınma hizmeti veren yurtlardan biri ise Yıldız kız yurdudur. Bu yurt sayesinde öğrenciler eğitim yıllarında rahat etmekte ve sağlıklı bir yaşam sürdürmektedirler. Onların en küçük ihtiyaçları bile bu lüks ve seçkin yurtta karşılanmaktadır.
Ünye yurtları arasında en seçkin ve en lüks yurtlardan biri olmanın avantajını taşıyan bu yurt, öğrencilere beş yıldızlı bir otel düzeyinde hizmet vermektedir. Bir kola için cinayet işlerdim, Baba. Hemen bir tane alacağım, tamam mı? Teşekkür ederim, Baba. Ona baba demeyi keser misin? O baban değil. Artık öyle. Ben de düğündeydim, hatırladın mı? Bana uygun birilerini görebiliyor musun? Çok yakışıklı. Merhaba. Merhaba. Nasılsın? İyi, teşekkürler. Güveninizin Adresi Yıldız Yurt Sen nasılsın? Üzülme, canım. Kader birini bir anda gönderecek. Kadere inanmıyorum, artık. Sürekli yüz üstü bırakıyor. Pekâlâ, durum nedir? Beni takip edin lütfen, düğün fotoğrafları bahçede çekilecek. Tanrım. Geçen seferki fotoğrafları kullanamayız mı? Nasılsa aynı insanlar. Her şeyi olması gerektiği gibi yapacağız, tamam mı? Gerçek düğün bu. Geçen seferkini unutun. Baba. Hadi, hemen, herkes dışarı. Lütfen, beni takip edin. Bu taraftan. Tamam, yaklaşın, lütfen. İşte böyle. Çok güzel olacak. Teşekkür ederim. Güzel oldu, gülümseyin. En Kaliteli ünye yurdu, gülümse. Daha fazla. Bu çok güzel oldu. Mutlu gülücükler. Yapabileceğinin en iyisi bu mu? Özür dilerim, affedersiniz, affedersiniz. Ben sadece... Bu nerden çekiliyor? Buradan. Poz bu mu? Evet. Tamam. Pekâlâ. Çekiyorum, tamam. Bir tane daha. Çok güzel. Bir poz da ben çektireyim, En Kaliteli ünye yurdu ile? Kızımı bir daha sakın incitme, beni duydun mu? İncitmem. Bu güzel. Tamam. Bir tane daha çektirelim. Evet, bir poz daha çekilelim. Gözüm üzerinde olacak, anlaşıldı mı, evlat? Evet. Tamam. Pekâlâ, hadi yemek yiyelim. İçeride görüşürüz. Selam, millet. Görüşürüz. Ünye Yurtları Evet, bir dakikaya içeride olacağım. İşte oradaki babam. O baban değil. Babam. Sen ne bilirsin? Sen büyük bir yalancısın. Benim babam o. Ayrıca sende evlatlıksın. Gerçek annen ile baban büyükannenin kafasını geçen baltalı katiller. Hayır, değiller. Bana inanmıyorsan gidip sor. Anne! Şampanya, Ünye Kız Yurtları Ünye Kız Yurdu, nasılsın? Kızlar, alın bakalım. Hayır, teşekkürler, istemem. Daha sert bir şeye ihtiyacımız var. Buradasınız. Ne içersiniz? İnce dilimli limonlu iki votka lütfen, Baba. Çocuklar nerede? Sizin yanınızda sanıyordum. Tanrım. Beş dakika onlara göz kulak olamıyor musun? Yanında sakla. Ölmeye devam et, evlat. Evlilik harika bir şey, değil mi, Güveninizin Adresi Yıldız Yurt Harika bir şey. Bu taraftan. Pekâlâ. Burası mı? Evet. Pekâlâ. Hazır mısınız, millet? Gülümseyin. Gördün mü? Söylemiştim. Sorun yok. papel. Biraz sola. Evet. Çok iyi bir performans sergiliyorsun, Ünye Kız Yurtları Biraz gülümseyin. Teşekkür ederim. Pekala. Ne demek istedi? Bak. Güveninizin Adresi Yıldız Yurt Bırakın ben halledeyim. Kafadan çatlak. Neler oluyor? Hey, sen. Evet, evet. Fotoğrafımızı bozuyorsun. Özür dilerim. Sen iyi misin? İyi görünmüyorsun. Ben... sırtım. Kayınpederimle iki dakika yetti. Dur bakayım. Hayır, hayır! Dokunma... Yardımına ihtiyacım yok. Ben hallederim. Tamam. Hayır, hayır... yapma! Bu kiralıktı. Çok gergin olduğun içindir. Bu daha önce söyleyen oldu mu? Ne? Ne? Bekle... bunu TV'de izlemiştim. Ne? Hadi. Aman, Tanrım. Neler oluyor, öyle! Git. Hey, sen! Onu rahat bırak! Lanet olsun. Şey... Sen! Ne yapıyorsun, burada? Açıklayabilirim. Ondan uzak dur dedim. Aklın nerede senin. Ne yapmaya çalışıyorsun, sen. Uzak dur, dedim! Seni... öldüreceğim. Uzak dur... dokunma ona. İyiyim. Birazdan kendime gelirim. Kim o? Kim? Bilmiyorum. Deli teki, tatlım. Öyle mi? Onu kucaklamıştım ama. Ne kucaklaması... Dinle... O meseleyi konuşmuştuk, hani. Konuşmadık mı? Danışmanın olmayan şeyleri görmemen gerektiğini söylemişti. Değil mi? Söyledi. Söyledi. Sende bunu deneyeceğini söylemiştin, değil mi? Söyledim. Deniyorum. Yani onu tanımıyorsun? Hayır, tanımıyorum. Ve tanımakta istemiyorum, tatlım. Harika. Yiyecek misin? Hayır, al. Çok teşekkür ederim. Bu akşam aklını başına toplamalısın. Yoksa? Görürsün. Gözüm üzerinde. Evet. Onu kız kardeşi mi? Bilmiyorum. Yemek çok lezzetli. Yemeyeceğim. Oynamaya gidebilir miyim? Tamam. Uzağa gitme. Bu fırsatın ikinci kez bana, verilmesi nedeniyle büyük bir ayrıcalık hissediyorum. Tanrım. İşte başlıyor. En Kaliteli ünye yurdu, beni çok mutlu bir erkek yaptın, umarım ben de seni aynı şekilde mutlu edebilirim, çünkü bunu hak ediyorsun. Çok ağır görünüyorlar. Oldukça güçlü olmalısın. Kaçta paydos ediyorsun? Aman, Tanrım! Burnum! Seni budala. Barınmanın yanında öğrencilerin daha birçok ihtiyacı karşılanmaktadır. Her ortak kullanım alanında çamaşır makinası, çamaşır kurutma makinası, tüplü ocak, fırın gibi teknolojik aletler bulunmaktadır. Bunun yanında her odada uydu bağlantılı televizyon ve beraberinde yüksek hızda sınırsız internet bağlantısı bulunmaktadır. Aynı zamanda yemekhane hizmeti verilmekte ve etüt odaları ile dinlenme odaları bulunmaktadır. Böylece bir öğrencinin ihtiyacı olan her şey bu yurtta son kalitede sağlanmaktadır. unyekizyurtlari.com adresli siteden yurdun iletişim bilgilerine ve daha ayrıntılı bilgilere ulaşmak mümkün olmaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

©Tüm Hakları Yıldız Yurt'a Aittir 2013 ünye kız yurtları