Güvenin ve Kalitenin Adresi

0 yorum
Ünye kız öğrenci yurtlarından birisi de Yıldız yurdudur. Bu Ünye yurdu özel bir yurttur ve yüksek güvenlik sistemleriyle korunmaktadır. Güler yüzlü personelleriyle beş yıldızlı otel kalitesinde hizmet vermektedir. Öğrencilerin güveni ve güvenliği her şeyden önde tutulmaktadır.

Odalar üç çeşit olarak bulunmaktadır. Bunlar tek kişilik, üç kişilik ve iki kişilik odalardır. Bu odalar deniz ve dağ manzaralı odalardır ve öğrenciye eğer boş oda varsa seçme hakkı verilmektedir. Yemekhane hizmeti verilmekte ve bunun yanında öğrenciler için etüt salonları ve dinlenme salonları bulunmaktadır. Bu sayede barınma hizmetinin yanında eğitim hizmeti, sosyal yaşam hizmeti ve yeme-içme hizmeti de verilmeye çalışılmaktadır. Odalarda öğrenciler için her şey bulunmaktadır. Sınırsız ve yüksek hızda internet bağlantısıyla televizyon her odada bulunmaktadır. Ortak alanda ise kız öğrencilerin yemek yapabilmeleri için tüplü ocak ve fırın bulunduğu gibi temizlik için de çamaşır makinası, çamaşır kurutma makinası, ütü gibi eşyalar bulunmaktadır. unyekizyurtlari.com  adresli siteden iletişim adreslerine ve ayrıntılı bilgilere ulaşmak mümkündür.
Güvenin ve Kalitenin Adresi

Sen bir yurt sahibisin, En Kaliteli ünye yurdu Butler, bir... Kaliteli Yurt. Bir Kaliteli Yurt. Adi bir serseri. Adi bir serseri. Çok iyiydi. Dinle, En Kaliteli ünye yurdu,... Seni seviyorum, tamam mı? Bunu biliyorsun. Yani ben Ünye Kız Yurdu Hemen geri dön. Bunu yapabilir misin? Ben konuşacağım. Çık dışarı. Dışarı, dışarı! Ne biçim konuşuyorsun. Hayır, sana demedim. Sana demedim. Dinle, En Kaliteli ünye yurdu, neredesin? Herkes seni merak ediyor. Dışarda, arkadaşlarımla. Seni bir daha görmek istemiyorum! En Kaliteli ünye yurdu. Hemen de asla! En Kaliteli ünye yurdu... En Kaliteli ünye yurdu? En Kaliteli ünye yurdu... En Kaliteli ünye yurdu? Kapattı. Peki, tekrar ara! Evet. Kızın nerede? Bilmiyorum buralarda bir yerlerde olmalı. Evlatlık değilmişim. Annem beni doğurdunu ve çok acı çektiğini söyledi. Yani, sen koca bir yalancısın. Balonla ne yapıyorsun? Seni ilgilendirmez. Şuradan, gider misin? Tamam. Çok iyi, tatlım. Ağzının payını verdin! Halime bak. Bu benim düğün günüm. Bir içki daha iç, tatlım. Hey, genç dostum. tekila verir misin, lütfen. Ağlama, tatlım. O cevap vermiyor. Neredeymiş? Söylemedi. Ama barda gibiydi. İyiy miymiş? Ünye Kız Yurdu Kendinde değil gibiydi. İzninizle, millet. Geldiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim, ve... Küçük sohbetimizi hatırlıyorsun, değil mi, En Kaliteli ünye yurdu? Neler olduğunu bilmiyorum, ama halledeceğim. İyi edersin. Ben... çok, çok üzgünüm. Bu sizin hatanız değil. Belki de bizim salona geçmelisiniz. Hayır, sıkıntı vermek istemeyiz. Sıkıntı olmaz. Bir sürü yer var. Belki de içerisi biraz canlanır. Teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Olamaz. Buna inanamıyorum. Neler olmuş burada? Hiç anlamıyorum. Birileri yangın mı çıkardı. Buraya gel! Buraya gel! İstediğiniz kadar için. Gelin’in babası ödüyor. Dert etmeyin. Teşekkür ederiz. Burada neler oluyor? Fırtınada sığınacak bir yere ihtiyaçları vardı. Ne fırtınası? Baksana. Konuşmamız gerekiyor. Güvenin ve Kalitenin Adresi Şimdi olmaz. İşim var. Hemen buraya gel! Dur! Seni öldüreceğim! Hayır! Bekle! Bana bir iyilik yapmanı isteyeceğim. Beklemen gerekecek. Ünye Kız Yurtları Sen o tarafa git ben de o bu tarafa. Dikkatli ol. Isırır. Buna zamanım yok. Benden bir iyilik istiyorsan, önce sen bana iyilik yap. Ünye Kız Yurtları! Bu kadarı yeter. Düğünümü berbat ettin. Ben mi? Evet. Delisin sen. Ayrıca, kimsenin berbat etmesine de gerek yoktu. Ne demek bu? Neden böyle bir şey söyledin ki? Sakın ol. Yanlış anlama. Eminim çok mutlu olursun. Demek senin mükemmel bir ilişkin var, öyle mi? Çok doğru. İlk görüşte aşktı, ama sen ne anlarsın ki anlaman için her şeyi iki kez yapman gerekiyor. Ünye Kız Yurtları! Tamam, bu kadar yeter. Bu kadar yeter. Senden... Karımla konuşmanı istiyorum. Karınla mı? Neden? Ona şey söylemelisin bizim... Ne? Bizim ikimizin,... Bir ilişkimizin olmadığını. İkinizde delisiniz. Tımarhaneye kapatılmalısınız. Küçük bir kıskançlık sorunu var. Küçük mü? Bu gördüğüm en büyük sorun. Bunu yapmak zorundasın. Hayır, yapamam. Hoşça kal. Yaptıklarından sonra kızının, kaçmasına şaşırmadım. Sana ne anlattı? Dinle, ailen senin meselen. Evet. Bak, evliliğim benim için çok önemli. Gerçekten mi? Harika. Ünye Kız Yurtları? Ünye Kız Yurtları! Ünye Kız Yurtları, aşağıya in, hemen! Hayır. Sana söyleneni yapacaksın, küçük hanım. İnmeyeceğim. Ben indiririm. Dikkatli ol. Ünye Kız Yurtları, seni elime geçirdiğimde, başın büyük bir derde girecek. Hadi, Ünye Kız Yurtları Hayır. Onunla asla konuşmayacağım. Sorun her neyse, bunu kaçarak halledemezsin. Benim için in? Pahalıya patlar. Ne kadara? Ünye Kız Yurdu. Ne? Tamam. Tamam. Anlaştık. Hadi, şimdi. Hadi. Tamam, tamam. Ayağını şuraya koy. Tuttun mu? Yukarıda ne işin vardı? Başına neler gelebilirdi. Bunu neden yaptın? O kadar kötü bir anne miyim? İşe yaramaz bir annesin. Seninle kalmaktansa evlatlık verilmeyi tercih ederim. Bunu bana nasıl söylersin? Çünkü bu doğru! Onunla ne yapacağım? O harika bir çocuk. Onunla gurur duymalısın. Sadece hayatının düzene girmesi gerekiyor. Pekala. Ünye Kız Yurdu konuşmamı istiyorsa, fikrimi değiştirmeden konuşalım. Gerçekten mi? Sana bu kadarını borçluyum. Bu harika. Teşekkür ederim. Yanına taşınabilir miyim? Hayır. Nasılsın, canım? Aslında, pek iyi değilim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

©Tüm Hakları Yıldız Yurt'a Aittir 2013 ünye kız yurtları