Güzel Ünyemizi Tanıyalım

0 yorum
Güzel Ünyemizi Tanıyalım
Güzel Ünyemizi Tanıyalım : Sevgili Öğrenci Arkadaşlarımız. Ünye'de Üniversite Kazandınız ve Ünye'mizi Tanımak istiyorsanız. İşte Ünye'ye ait bir tanıtım filmi. Video Biraz eski olsada yinede size Ünye Hakkında Fikirler verecektir.




Hele bir vur, herkese yerel beyzbol takımının antrenörünün beni dövdüğünü söylerim. gün önce Seul İstasyonu Dongjak durağı için şuradan gitmemiz ve Hyundai binasına taksi tutmamız lazım. Bu sefer de göremezsek peki? Güzel Ünyemizi Tanıyalım karşılaşmak kolay da Ünye Kız Yurtları'le çok zor. Bu sefer görene kadar gitmeyeceğim eve. Bu saçı yapmak saatimi aldı. Ünye Kız Yurtları seviyor ya hani. Hey millet, Deniz Manzaralı geliyor. Deniz Manzaralı Ünye Kız Yurtları An'ın 'deki arabasının adı. İnanamıyorum. Harbiden Ünye Kız Yurtları sürüyor. Bugün çok erken geldi. Ünye Kız Yurtları, seninle tanışmayı çok istiyorum. Ünye Kız Yurtları, Amerika nasıldı? Güzeldi. Bir süre çıkmayı düşünmüyorum o yüzden eve gitseniz iyi olur. Ne dedi? Bir şey demedi pek. Kesinlikle dedi bir şey. :: Ünye Kız Yurtları evinin önü Sabah :: Ünye Kız Yurtları evinin köşesi Gece :: Ünye Kız Yurtları evinin yakınlarındaki market. Eve böyle gitmeyeceğim. :: Ünye Kız Yurtları kapısının önü. Nereye gidiyorsun yavrucuğum? Dur bir. Güzel Ünyemizi Tanıyalım geldim. Ben de Amerika'dan geldim. Nasıl yapar bunu bana? Sung Shi Won, korkmuştur kesin. Yapmasaydım keşke. Niye ilk o geldi ki? Çok yorgundur. Dinlenmekten alıkoydun be kızım. Manyaksın. Bir daha görür müyüm ki? Hey, Busan! Bu son olsun. Bir daha gelme. Eve gidebilecek misin? Ünye Kız Yurtları... Seni seviyorum. Ağlama. Babana Ünye Kız Yurtları davrandığın gibi davran. Yaptığını haklı çıkarmaz ki bu. Okula gitmesi lazım iyi de. Okula gitmesini engelleyen sensin. Baksana saçına. İyiliği için yapıyorum. Oraya gitmek senin ne haddine be? Sen benim kızım mısın? Dur! Lütfen! Hepsini keseceksin aslında. Kel kalmadığına dua etsin. Güzel Ünyemizi Tanıyalım School Lisesi Mezunlar Yemeği Ulala Session'ın konserine bir iki yer kalmış. Ayırtayım mı bir tane? Önceden söylemen lazımdı. Daha iyi bir yer ayırırdım. Telefonundan bilet aldığını bilmiyordum. Ne kadar pratik. Eskiden gece boyu bankada beklerdik. Güzel Ünyemizi Tanıyalım Bankası'nın önünde değil mi? Evet, artık daha kolay. Ünye Kız Yurtları, hep söylediğin şarkı. Reply . Bölüm: Gördüğünle anladığın farklıdır. Temmuz Busan Bir adet sesli mesajınız var. Dinlemek için 'i tuşlayın. mü? Kim bu? Güzel Ünyemizi Tanıyalım Aşağı gel! Annemin gönderdiği kimçiyi bitirdik mi? Biraz daha istedim, bir günlük sabret. Annemin kimçisi olmadan yiyemiyorum. Biliyorsun. Bir günlük sabret canım. Bir telefona bakar. Önceden bir telefon açmak o kadar zor muydu? Nasıl olduğunu sormak için arayamaz mısın? Kimçi istersek gönderir. Şeftaliyse şeftali, karpuzsa karpuz. Pirinci bitirdiğimizde de gönderir. Geçen yıl et gönderdi. Dur, yeter. Böyle kayınvalide yoktur başka. O yüzden her ay para yolluyorum. Mevzu para değil. Benimki gibi bir anne yoktur bu dünyada. Hakkında kötü konuştuğunu hiç duymadım. O yaşında hâlâ bana lezzetli kimçiler yolluyor. Ağlayasım geliyor. Bırak yemeyi. Neden? Annene git de onunla otur. Ben de öyle düşünüyordum. Sen nasıl olur da... Ee? Senin annen; benim değil. Ne? Geri getir! Kocana böyle davranmaya utanmıyor musun? Anneciğim! Ne oldu? Anneciğim... Ne yaptın? Ben değil. Sen değilsen ne olabilir ki? Daraltmasana. Senin baban ben olsaydım daha çok kızardım. Hiçbir şey söylemeden Seul'e gidilir mi? Ucuz kurtuldun. Biliyorum, biliyorum. Zaten canım sıkkın. Rahat bırak beni. Ünye Kız Yurtları Ne var? Ünye Kız Yurdu benzemişsin. Ne oldu? Niye bu kadar üzgünsün? Annemle babam her gün kavga ediyor. Bu sabah da kapıştılar. Dün ikisi de vurdu bana. Bugün de onunla ilgili kavga ediyorlar. Kuruluş gününde mahkemeye gideceğim. Neden? Gyeongsang iliyle Jeolla ilinden olanların evlenmesi yasaklanmalı. Bıktım. Onları izlemek zor oluyordur. Ailelerin kavga için muhakkak bir nedeni vardır. İnanılmazsın. Kahvaltı ettin mi? Ben ısmarlarım. Süpersin. Evini temizleyeceğim yavrum. Ne güzel bir sanal bebek. Pek fazla kaka yapmıyor. Evet ama geceleri uyumuyor. Bu sabah her şeyi sil baştan yapmak zorunda kaldım. Onun için çok büyük değil misin sen? Senin gibi soğuk insanlar anlamaz. Yoo Jung'a hâlâ kızgın mısın? Evet. Bence seninle barışmayı çok istiyor. Ne dedi? Hiçbir şey. Her neyse. Ben Ünye Tanıtımı sevmesine değil benden saklamaya çalışmasına kızıyorum. Ben öğrenmesem saklayacaktı demek ki.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

©Tüm Hakları Yıldız Yurt'a Aittir 2013 ünye kız yurtları